من هیچ علامتی ندارم خیلی نگرانم فقط زیر دلم رو فشار میدم نبض حس میکنم

۴ پاسخ

خب چرا فشار میدی

فشار نده😐

منم هیچی ندارم انگار سبک سبکم

سه ماهه دوم علائم بارداری میرن معمولا نگران نباش

سوال های مرتبط