خانوما شما تو بارداری تون کندر خوردین؟

۷ پاسخ

نه

چند هفته اول اونم خیلی خیلی کم ،الان دیگه نباید خورد

نه اصلا

ماهای اول خوردم ، اما الان تو ماهای آخر ممکنه آنزیم های کبدی رو مختل کنه که خطرناکه

نه باعث بیش فعالی میشه عزیزم

نه اصلا

نه

سوال های مرتبط

مامان آینده مامان آینده ۱۰ ماهگی
مامان گلنوش مامان گلنوش هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آینده مامان آینده ۱۰ ماهگی
مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۸ ماهگی