مامانا شما تو بارداری پودر جوانه گندم خوردین ؟

۳ پاسخ

منم تو سه ماهه دوم که اون موقع زمستان بود مامانم مرتب سمنو با پودر جوانه گندم که به روش محلی خودمون با روغن محلی پخت میشد می‌خوردم چون مقوی بود ما بندری ها سمنو رو با دوغ یا ماست ترش محلی که بهش لچ میگن میخوریم 🥰

پودر نه ولی ی شیرینی محلی داریم به اسم کماچ سهن ک با آرد جوانه گندم و خرماعه زیاد خوردم😁

ارههه

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان نیلا خانوم مامان نیلا خانوم ۱۱ ماهگی