چرا من تکونهای بچمو حس نمیکنم

۱۴ پاسخ

من دختره بچم خاهرشوهرم پسر بچه من تكون ميخوره بچه اون نميخوره

خیلی دوس دارم حسش کنم

منم حس‌نمیکنم

از من دختره از ۱۹ شروع به تکون خوردن کرد

🙄من ۲۳هفتم هنوز زیاد حس نمیکنم تکوناشو طبیعیه نگران نباش اصلا

منم هنوز حس نمیکنم فک کنم از بیس هفته ب بعد حس کنیم

زوده باابا اگ جفتت خلفی باشه تازه یک هفته دیگ یه چیزای ریزی حس می‌کنی

زوده هنوز از ۲۰ هفته به بعد حس میکنی

ربطي ب بارداري نداره پسر دير تر تكون ميخوره

کم کم میفهمی

نگران نباش زوده الان
بستگی به نوع جفت
چربی دور شکم مادر و... داره
هفته های آینده حسش می‌کنی😍

منم حس نمیکنم بارداری اولمه

زوده هنوز چند هفته دیگه

پسره يا دختر؟

سوال های مرتبط

مامان ایهان🩵 مامان ایهان🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شامی کوچولو مامان شامی کوچولو ۸ ماهگی
مامان فرهان جون تابان مامان فرهان جون تابان ۴ ماهگی
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری