وااین چ اسمیه
بله میشه گذاشت ،فامیل ماهم گذاشت،اسم خیلی قشنگیه،مبارک پسرتون باشه
اسم پسر من آریا مهر
درد خودش اسمش به جونم
اسم فقط ایرانی
خواهر من آریومهر گذاشته اسم پسرشو تو شناسنامه، آریامهر صداش میکنیم
فک نکنم مجاز باشه من خواهر شوهرم پنج سال پیش میخواست بذاره نذاشتن گذاشت آریا خالی ولی شما آریشاه هم میتونی بذاری حالا نمیدونم آرایشا درسته یا آریشاه
من عاشق اسم اریامهرم 🥹🥹🥹
والا فکر نکنم مجازش کرده باشن
با یه اسم ساده هم مشکل دارن
فکر نمیکنم باید بری تو سامانه انتخاب نام نوزاد ثبت احوال چک کنی.. اگه بشه که خیلی خوشگله اسمش😘
بنظرم بیشتر به فامیل میخوره تا اسم
نمدونم باید بری بپرسی
بیشتر شبیه فامیلیه
بزن گوگل
منم میخوام آریا مهر بزارم
شوهرم رفت میگه مجاز نیست ولی باز تا اون موقع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.