سلام قیمت آمپول انسولین چقدره

۴ پاسخ

چرا باید آمپول بزنی منم باید بزنم یعنی دوز انسولینمو بیشتر میکنه

من ازاد میگیرم ،انسولین‌ نوروپید نارنجی ۲۴۰ انسولین لومیر سبز هم ۲۴۰

آزاده یه بسته ش 450

شما قندتون چنده که باید انسولین بزنید ؟

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام ۴ ماهگی
مامان کنجد عسلی🩷👶 مامان کنجد عسلی🩷👶 ۸ ماهگی
مامان اریا مامان اریا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کایرا مامان کایرا ۱ ماهگی
مامان نگین مامان نگین ۸ ماهگی
مامان گلشا گلشید امیرضا مامان گلشا گلشید امیرضا ۷ ماهگی
مامان ویان🩷🎀 مامان ویان🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی