۸ پاسخ

من زیاد تعقییری حس نکردم انگار

میگم من پنج ماهم دارم تموم میکنم هیچ حرکتی نمی‌بینم ازبچم فقط ضربان قلب یعنی ظعیفه

چرا حرکات جنین رو کم میکنه؟
شما هنوز بیمارستانی ؟

از چند هفته باید زد

روزی که زدم تا آخر شب عادی تکون میخورد فردا صبح تا ظهرش کم شد ولی قطع نشد

۴ روز

سلام عزیزم اسمشون چیه ؟!!
دکتر من فکر نمیکنم برام نوشته باشه هنوز برای همین پرسیدم اسمشونو ..... من انوکساپارین شب تا شب دارم

امپول ریه حرکت بچه کم میکنه از الان زوده اگه شرایطتت خوبه

سوال های مرتبط

مامان علیسان و جانان 🩵🩷 مامان علیسان و جانان 🩵🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلانور👼🏻🎀 مامان دلانور👼🏻🎀 ۱ ماهگی