۴ پاسخ

اخی دو تا بچه داری؟
پسر من وزن تولدش ۳۶۰۰ بود
وزن دو ماهگیش ۶
وزن ۵ ماهگیش۸۲۰۰ اینا بود فک کنم

اره دختر منم همین بود

بنظرم کم وزن گرفته اگر 6 و خورده ای بود بهتر بود

آره گلم خوبه تو شیش ماهگی باید بشه دوبرابر وزن تولدش.مثلا ۲۷۰۰باید بشه ۵۵۰۰گلم

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها👩🏻‍🤝‍👩🏼 مامان جوجه ها👩🏻‍🤝‍👩🏼 ۱۲ ماهگی