۳ پاسخ

عزیزم کاملا نرمال و عالیه

ماشالله خوبه

خیلی خوبه دختر من با وزن۳۷۵۰
چهارماهگی۷بود

سوال های مرتبط

مامان نازنین و یاسمین مامان نازنین و یاسمین ۳ سالگی