۲۳ پاسخ

توی یک ماه باید یک کیلووزن بگیرن توی ۱۸ روز ۹۰۰گرم گرفته کجاش کمه

واقعا فکر میکنی کمه؟
پسر من ۲ماهگی ۴ بود

قدمش مبارکه خانم کوچولو خوبه ماشااله همه چیزش وزنش هم برای ماهای دیگه جبران میشه نگران نباش هر چند دختر ریزه و لاغرش قشنگه 🥰

ووووی ماچ به کف پاش ، منم انقدر دلم دختر میخاد ولی میگم تو بیجا میکنی بهش فک میکنی ، این داره پارم میکنه حالا فک‌کنم یکی دیگه رو هم بخام بغل کنم اونم آویزونم باشه

ای جان مبارک باشه عزیزم، خیلی هم خوبه، خدا حفظش کنه

ماشالله عالیه پسر من 40 روزگی 4 کیلو بود

دخترم با وزن ۳۱۰۰
ی ماهگی ۴۴۰۰
دوماهگی ۵/۵
سه ماهگی ۶ کیلو
چهارماهگی ۶۶۰۰

بهداشت ها اکثرا اسکولن ولشون کن

پسر من بدنیا اومد دور سرش ۳۷ بود

عزیزم یک ماه اول بچه ها حتی ممکنه وزن کم کنند برای همین وزن تا یک ماهگی اصلا بالا نره هم نرماله
برای شما داخل 18روز اینقد اضافه کرده و عالیه
تا زیر یک سال ماهی یک کیلو اضافه کنه اوکیه

خوبه وزنش، چون پنج روز اول اون ورم می‌خوابه ی مقدار کم میکنه دوباره وزن میگیره

من هیچی یادم نیست
مال تولدش یادمه
فقط اگه زمان به عقب برگرده روز اولی که غذاخوری شد پیش فوق تخصص غدد میبرم برای اشتها برای رشد برای قد
و همینطور شیر دادن رو هم بیشتر میکنم
شیر خودم میدادم ولی خشک مکمل هم بیشتر میدادم تا چاق بشه پر اشتها بشه
توی دادن قطره های که دکترش اشتباه گفت دقت بیشتری میکردم و از همه مهمتر تمام رویدادها یادداشت میکردم
اولین سر بلند کردن
اولین خندیدن
اولین اشک
ناف افتادن و ...

بچه من دو ماهگی واکسن زدیم ۴ شده بود ،۳/۴۰۰ هم دنیا اومده بود ،چقدر الکی نگرانی و توقع بیجا داری

خوب بهش شیر بده تا یک ماهگی ۵ کیلو میشه

کوچولومون دختره یا پسر

دختر من وزن تولدش ۳ بود برای یک ماهه بعد ۴۲۰۰ بود توی یک ماه برای شما تو ۱۸ روز ۹۰۰ اضافه کرده عالیم هست

دخترمن وزن تولد۳۱۰۰ وزن دوماهگی ۴کیلو
دخترشما ماشالله خیلی خوب وزن گرفته

با سه تا بچه خودت باتجربه ای دیگ

چرا فکر می‌کنی وزنش کمه
ماهی ۶۰۰ تا ۱کیلو باید اضافه کنه
بچه ی شما توی ۱۸ روز ۹۰۰ گرم وزن گرفته
و اینکه هفته اول بچه ها یک سوم و نشون کم میشه بچه ی شما همون کم نکرده وزن هم گرفته

ماشاالله خیلی خوبه نزدیک ۱ کیلو وزن گرفته دیگه چی میخای؟😑

نه عزیزم وزن گیریش خوبه

نه خوبه
وزن گیریش خیلی عالیه بچه ی تپلیه ماشالله

چرا فک میکنی وزتش کمه؟

سوال های مرتبط