۶ پاسخ

آره گرمیه خوب نیست

اره عزیزم گرمه نخور بیشتر چیزای خنک بخور

نخوری بهتره

فقط خنکی کاسنی و شربت خاکشیر وهندونه و.....

الان چیزای خنک بخور طبعشون خنک و سرد باشه

اره زردی از گرمی شدید کبد

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۱۷ ماهگی
مامان سلاله مامان سلاله ۲ سالگی