۵ پاسخ

اره پیاز سیب زمینی هویج یه کم روغن یا حیونی یا زیتون یه کوچولو زردچوبه همه اینا مجازه

عدس لوبیا چیتی ماش
اما همه رو ۲روز خیس کن، با یه تیکه خیار

اره من پیاز میریزم اما وقنی میخام میکس کنم جدا میکنم
حبوبات هم ماش و عدس و دال عدس و بلغور و گندم و جو دوسر پرک میزیزم من

منکه پیاز میریزم حبوباتم فقط عدس دادم تا الان

حبوبات نخود لوبیا عدس همه میتوانی بریزی همدکتر کودکان هم‌دکتر تعذیع من گفته بخوره

سوال های مرتبط

مامان 🤎🤎🤎🤎 مامان 🤎🤎🤎🤎 ۱ سالگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان جوونه🌱 مامان جوونه🌱 ۷ ماهگی
مامان فندق🩷🩷🩷 مامان فندق🩷🩷🩷 ۸ ماهگی