اسم دختر آوین قشنگه؟

۶ پاسخ

اسم دخترم منم اوینه

بله قشنگه
منم فردا میرم سونوگرافی اگر قلبش تشکیل شده باشه 🥺 و اگر دختر بشه آوین انتخاب کردیم 😭🤍

بله قشنگه.

من اسم خواهر زادمه عاشق اسمشیم

آره خیلی 😁

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ♥️آقارادوین♥️ مامان ♥️آقارادوین♥️ ۴ سالگی
مامان ویان مامان ویان ۴ سالگی
مامان بهار و تودلی مامان بهار و تودلی هفته یازدهم بارداری