چطوری رفلاکس بچتون درمان کردید

۳ پاسخ

ولی خیلی رعایتم میکنم اروغ میگیرم بعداز شیر بعد ده دقیقه صاف نگه میدارم شیرخشک ای ار میدم

من هرداوریی دادم فایده نداشت الان دوهفته اس قرص خارجی نکسیوم میدم انگار یکم بهتر شده از قبل

من دکتر گفت بهم فاصله شیر دادنت کم کن جای دو ساعت نیم یک ساعت نیم کن
مقدار شیر دادن کم کن
شیر میدی ده دقیقه وسطش بلند کن اروغش بگیر

سوال های مرتبط

مامان کیارش و کیانا💗 مامان کیارش و کیانا💗 ۴ ماهگی
مامان لیام‌وسام🕶️🧢 مامان لیام‌وسام🕶️🧢 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین عشق مامان مامان دلوین عشق مامان ۲ ماهگی
مامان ꫝꪖꪑⅈꪀ مامان ꫝꪖꪑⅈꪀ ۶ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱۳ ماهگی