۴ پاسخ

پایینه یعنی چی عددش چنده؟

مال من پرکار شده هم دکتر خودم هم غدد گفتن تا ۱۶ هفته صبر کنم بعد ازمایش بدم ممکنه متعادل بشه

من کم کاری تیروئید داشتم دارو استفاده کردم نرمال شد اما الانم که باردارم بااینکه کنترل شده دکتر گفته ادامه بدم قرصمو

بله خیلی مهمه حتما اگه دکتر تشخیص میده دارو استفاده کن

سوال های مرتبط

مامان سایه مامان سایه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری