سلام میگم ذرت مکزیکی تو بارداری ضرر داره؟

۹ پاسخ

من که چندین بار خوردم همه چیش تو دمای زیاد پخته میشه مشکلی نداره بخور نوش جون

من که خوردم چندین بار فقط بگو آویشنشو کم بزنه

من که یه بار خوردم

نه بخور هوسی زیاد نه

یک کم عب نداره
اما زیادش کالری بالایی داره و فشارخون میاره
در حد چند قاشق بخور

نه عزیزم

من تا الان چند بار خوردم🤤😑

من میخورم در این حد ضرر نداره بخور

به خاطر پنیر که داره اره نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان هدیه های خدا 👶👶 مامان هدیه های خدا 👶👶 ۱ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵 آرشا 🩵 مامان 🩵 آرشا 🩵 ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان خدادادی 🐣🫀🐣 مامان خدادادی 🐣🫀🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان عشق مامان عشق هفته بیست‌وچهارم بارداری