من که چندین بار خوردم همه چیش تو دمای زیاد پخته میشه مشکلی نداره بخور نوش جون
من که خوردم چندین بار فقط بگو آویشنشو کم بزنه
من که یه بار خوردم
نه بخور هوسی زیاد نه
یک کم عب نداره
اما زیادش کالری بالایی داره و فشارخون میاره
در حد چند قاشق بخور
نه عزیزم
من تا الان چند بار خوردم🤤😑
من میخورم در این حد ضرر نداره بخور
به خاطر پنیر که داره اره نخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.