خانما ذرت مکزیکی ضرر داره؟

۵ پاسخ

بدون آویشن بخور

نه فقط آویشن یا نزنه یا اگه میزنه کم باشه

من فقط از آویشنش میترسم
اون رو نزنن فکر نکنم مشکلی داشته باشه

ن من میخورم

فکر نکنم بخور بابا حساس نباش

سوال های مرتبط

مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه های خدا 👶👶 مامان هدیه های خدا 👶👶 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلانا🫶🏻🎀 مامان دلانا🫶🏻🎀 ۹ ماهگی
مامان خدادادی 🐣🫀🐣 مامان خدادادی 🐣🫀🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا سید🩵🥸 مامان آقا سید🩵🥸 هفته بیست‌وهشتم بارداری