مامانا ذرت مکزیکی که توش آویشن داره بد ؟

۹ پاسخ

فکر نکنم مشکل داشته باشه در حد یک پیاله بخوری .

هیچ مواد غذایی(ب جز جگر و اب هویج) در حد مصرف معمول باعث سقط و مشکل نمیشه حساس نشو

آویشن برای سقط جنینه از زعفران بدتره نخور اصلا

کم بخوری نه

آویشنش ضرر نداره ولی مایونز چون با تخم مرغ خام درست میشه کلا ممنوعه

ذرت مکزیکی ممکنه معدتو اذیت کنه نخوری بهتره

نه بابا اون یذره میخاد چکار کنه .نباید دم کردنیشو بخوری

من خوردم ولی گفتم توش ادویه نزنه

نخور عزیزم
من هفته پونزدهم خوردم‌خونریزی کردم
البته هماتون هم داشتم

سوال های مرتبط

مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵 آرشا 🩵 مامان 🩵 آرشا 🩵 ۱ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عشق مامان عشق هفته بیست‌وچهارم بارداری