خانوما ذرت مکزیکی یا ذرت بیرونی میتونم بخورم؟؟؟

۶ پاسخ

ذرت مکزیکی آویشن داره خوب نیست برای بچه بخوری ی وقت

بخور فقط مطمعن باش تازه است چند روزه نباشه

اره عزیزم هوس کردی بخور، ولی دکتر طب سنتی بهم گفت ذرت ها الان همه تراریخته اند نخورید تو اصلاح سبکم ذرت ممنوعه.

اره بابا نوش جونت

از هرچیزی ک دلت میخواد بخور ولی به اندازه
ذرت مکزیکی آویشن داره ولی آویشنش اونقدی نیس ک بخای بخاطرش نخوری

من ک دوتاشم میخورم 😅

سوال های مرتبط

مامان اینده مامان اینده قصد بارداری
مامان آرتین 🧸🤎 مامان آرتین 🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان عشق مامان عشق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی🤰 مامان نی نی🤰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آینده .. مامان آینده .. قصد بارداری
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی