خانما ذرت مکزیکی بده بخورم یا نه؟؟

۹ پاسخ

ن بابا من کلی خوردم

نه بد نیس نوش جان آویشن داخلش اینقدر نیست که برات بد باشه خودتو اذیت نکن

خوبم هست

بدون آویشن و فلفل سیاه بخور
البته که من شکمم اجازه نداد هم پاستا هم ذرت مکزیکی با ادویه و سیر خوردم ولی خوشبختانه اتفاقی نیفتاد😂✋🏻

نوش جونت فقط نفخش شاید اذیتت کنه یه کم بعدش قدم بزن اذیت نشی

آویشن و‌فلفل نزنه

بخور نوش جانت فقط آویشن نزن روش

من خیلی دلم میخواد شوهرم نمیزاره اما این دفعه دکتر رفتم یواشکی میخورم🙄😄

آویشن نزنش نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان اینده مامان اینده قصد بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان نی نی🤰 مامان نی نی🤰 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان تمشک مامان مامان تمشک هفته نوزدهم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عشق مامان عشق هفته بیست‌وچهارم بارداری