۹ پاسخ

خودت اگه درست کنی بنظرم خوب میشه چون من خودم درست میکنم آویشن و فلفل هم در حد خودم کم میکنم اینطوری اذیتم نمیشی

وای گفتی منم دلم خواست😍😂

از هرچیزی که دلت میخواد بخور .ولی به اندازه .زیاده روی نکن اصلاااا.چیزایی ک ضرر داره رو کمتر بخور نسبت به حد معمولش حتی.
مث جگر ،آب هویج ،گلپر، زعفرون ،آویشن ،ماهی با جیوه بالا و....

ب مرده بگو فلفل اینا نزنه

اگ در حد خیلی زیاد هوس کردی بخور نخوردنش باعث میشه حالت بد شه ولی کم بخور 💖 فقط ویارت بخوابه

آویشن داخلش داره بده برامون،کم بخور عزیزم

به نظرم هرچیزی در حد کم مشکلی نداره. من زعفرون خوردم. دارچین خوردم. سرکه و ... خلاصه که خداروشکر مشکلی ندارم. دلم ذرت خواس لعنتی😂

نه منم خوردم چند روز پیش خیلی هوس کردم امروز هم دلم کلم ترشی میخواست ک گیرم نیومد بخورم😂

نه بخور زیادش ضرر میکنه

سوال های مرتبط

مامان اینده مامان اینده قصد بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ ماهگی
مامان آرتین 🧸🤎 مامان آرتین 🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان جوجوهام🐣💕 مامان جوجوهام🐣💕 هفته دهم بارداری
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسته کوچولو مامان پسته کوچولو هفته هشتم بارداری