برای ازمایش قند ۸ ساعت ناشتا باشم

۴ پاسخ

بله ۸ تا ۱۰ ساعت

۱۰ساعت حداقل ناشتایی میخواد

اره گلم منم چارشنبه میرم بدم خداکنه از گشنه ای فقط غش نکنم

اره تا ۱۰چیزی نخور

سوال های مرتبط

مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان ania🩷🎀 مامان ania🩷🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری