۶ پاسخ

خیلیییی مهمه ضرویه حتمااا برو

خاهر شوهر منم نرف. فقط تعیین جنسیتشو رفته بود. بچه ک ب دنیا اومد ظاهرن سالم بود بعد ۴۰روز فهمیدن. نابیناس😖😖 ب مرور زمان دیدن بچه مغزش کوچکه ورشد نکرده و نمیکنه دقیقن۳سال اذییتشون کرد و طفلی فوت شد🥹🥹☹️☹️ چرا وقتی میتونی بفهمی با این پشرفت علم و میتونی جلوشو بگیری. نکنی ؟؟هم خودت اذییت شی هم ی طفل بی گناه خدا انشالله قسمت هیچ مادری نکنه گلم. ولی از من میشنوی برو ی سنو واجبه

خداییییی نکرده اگ عواقبی داشته باشه و بچت خداییی نکرده مشکلی داشته باشه و نفهمی میتونی عواقبش رو بپذری؟ اگ میپذری اجباری نیست

یکی میشناسم الا 7 ماهه تا الان هیچ سونویی نرفت فقط تعيين جنسیت

بله مهمه

بله خیلی سونوی مهمیه

سوال های مرتبط

مامان بیان مامان بیان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان Mahta🌙✨ مامان Mahta🌙✨ هفته سی‌ام بارداری
مامان سیده فاطمه♥️ مامان سیده فاطمه♥️ ۵ ماهگی