سلام خانوما سنو ان تی رو باید در چند هفته بگیریم؟

۴ پاسخ

۱۲بهتربتشه

الان ۱۲ هفته ای برو سونو برات بنویسه دکترت
۱۲ و ۴ روز بهترین وقته

یازده تا سیزده هفته

۱۱ الی ۱۳

سوال های مرتبط

مامان اسما مامان اسما هفته سی‌وسوم بارداری
مامان وسام مامان وسام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان موچی🤰🏻🌈 مامان موچی🤰🏻🌈 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گل پسرنازم 😍 مامان گل پسرنازم 😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرتام🫀 مامان آرتام🫀 هفته دوازدهم بارداری