۵ پاسخ

خوب عزیزم سونو های بعد طبق وزن بچه هست..مهم سونو آنتی هست

فقط با انتی برو جلو کاریت ب سنو نباشه

سنوهم براساس قدووزنش میگه

من از اولین سونو ک ضربان قلب بود تاریخ گفت
تا احرین سنو همون تاریخ بود
دقیق دقیق

انتی ملاکه

سوال های مرتبط

مامان مامان بچه ها مامان مامان بچه ها ۱۲ ماهگی
مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان عایشه گلی مامان عایشه گلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی کوچولو💗 مامان نی نی کوچولو💗 ۷ ماهگی