بچه ها از کی آغو میگن؟از کی گردن‌میگیرن؟

۳ پاسخ

پسر من الان تازه یه هفتس اغو میگه صحبت میکنه گردنم خیلی وقته میگیره اوایل نگه میداشت چن ثانیه بعد میفتاد کم کم رفته رفته داره بهتر میشه

دخترم دیروز دوماه تموم شد
از یک هفته قبل ک باهاش حرف میزنم میگه اغو
یا می‌خنده
کردن گرفتم هم هر بچه ای متفاوت
تا آخر سه ماه وقت هست
در طول روز
چند ثانیه ای روی شکم بذارید
کم کم هم گردن میگیره هم یاد میگیره خودشو ب پهلو و ب سکم بندازه

پسر من هنوز کامل نمیتونه گردن بگیره

سوال های مرتبط

مامان محیا👧🏻🌈 مامان محیا👧🏻🌈 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۲ ماهگی
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۳ ماهگی
مامان آریا😍💙 مامان آریا😍💙 ۱۵ ماهگی