زایمان سزارین ۱۷ شهریور هزینش چقدره؟

۲ پاسخ

سلام
ان شاءالله که به سلامتی زایمان کرده باشین.
اگه بیمارستان ۱۷ شهریور رفتین لطفا سوال های متو جواب بدین.
تو ساعت ملاقات همسر و بچه ( پسرم ۴سالشه) راه می دن؟ دمپایی و خوراکی کم برای خودم ببرم؟
اتاق ها چند تخته هست؟
برای سزارین بیهوشی استفاده میشه یا بی حسی؟

اگه بیمه تامین اجتماعی داشته باشی رایگانه

بیمه روستایی و سلامت در حد ۲ الی ۳ تومن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی