سلام
ان شاءالله که به سلامتی زایمان کرده باشین.
اگه بیمارستان ۱۷ شهریور رفتین لطفا سوال های متو جواب بدین.
تو ساعت ملاقات همسر و بچه ( پسرم ۴سالشه) راه می دن؟ دمپایی و خوراکی کم برای خودم ببرم؟
اتاق ها چند تخته هست؟
برای سزارین بیهوشی استفاده میشه یا بی حسی؟
اگه بیمه تامین اجتماعی داشته باشی رایگانه
بیمه روستایی و سلامت در حد ۲ الی ۳ تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.