سلام ان شاءالله که به سلامتی زایمان کرده باشین
اگه امکانش هست لطفا سوال های منو جواب بدین
تو ساعت ملاقات همسر و بچه ( پسرم ۴سالشه) راه می دن؟ دمپایی و خوراکی کم برای خودم ببرم؟
اتاق ها چند تخته هست؟
برای سزارین بیهوشی استفاده میشه یا بی حسی؟
کلا هر وقت زایمان کنی فردا ظهرش مرخصی .
فرداش
یک شب قبلم بستری کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.