بیمارستان ۱۷ شهریور سزارین کنی صبح، کی مرخص میکن؟

۴ پاسخ

سلام ان شاءالله که به سلامتی زایمان کرده باشین
اگه امکانش هست لطفا سوال های منو جواب بدین
تو ساعت ملاقات همسر و بچه ( پسرم ۴سالشه) راه می دن؟ دمپایی و خوراکی کم برای خودم ببرم؟
اتاق ها چند تخته هست؟
برای سزارین بیهوشی استفاده میشه یا بی حسی؟

کلا هر وقت زایمان کنی فردا ظهرش مرخصی .

فرداش

یک شب قبلم بستری کنن

سوال های مرتبط