ان شاءالله که به سلامتی زایمان کرده باشین. اگه امکانش هست لطفا سوال های منو جواب بدین.
تو ساعت ملاقات همسر و بچه ( پسرم ۴سالشه) راه می دن؟ دمپایی و خوراکی کم برای خودم ببرم؟
اتاق ها چند تخته هست؟
برای سزارین بیهوشی استفاده میشه یا بی حسی؟
اگه بیمه تامین داری رایگانه
اگه بیمه تامین نداری نرو ارزش نداره عزیزم.طبیعی باشی پارت میکنن پشیمون میشی.
من امروز اونجا بودم با بیمه سلامت طبیعی 3 تومن سزارین 12
اما با تامین اجتماعی رایگانه
اگه بیمه تامین اجتماعی داشته باشی رایگانه
اگه بیمه دارید که فکر کنم رایگان هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.