۷ پاسخ

عاشقشم با نون بربری گرم میچسبع🤤🤤

من میزاشتم یخچال چون زیاد نمیخوردیم
ولی مامانم اینا چون هرروز صبح میخورن و زود تموم میشه میزارن تو کابینت

منم یخچال میزارم همه رو

اره من میزارم تو دریخچال

من کابینت میزارم

اره عزیزم

اره من تویخچال میزارم

سوال های مرتبط

مامان آوینا🩷🐣 مامان آوینا🩷🐣 ۱۶ ماهگی