۴ پاسخ

عفونته

اگه باردارم باشی تو ماه های اول اصلا متوجه نمیشی من الان خودم دو ماه حامله ام اصلا بچه امو احساس نمیکنم

باد و نفخه عزیزم

احتمالا باد سرده

سوال های مرتبط

مامان جوجوی ممد💙 مامان جوجوی ممد💙 هفته بیستم بارداری