۳ پاسخ

اصلا ناراحت نباش شیر خشک بهتره بچه ها در این زمان گوش به بازی هستن تمایل دارن با بازی شیر بخورن که شیر خشکی میشن مثل پسر من

عزیزم دیگه خودتو اذیت نکن اون دیگه نمیخوره تا جایی که شیر داری بدوش و با شیشه بده سینه هاتو کاملا خالی کن به مرور سینه خشک میشه چون شیر کمتر میخوره شیرت هم کمتر میشه وخشک میشه

شیرت که دوباره برمیگرده ولی یهو شیشه رو‌نگیر. مثلا با یه وعده در روز‌شیر خودت شروع کن

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
خانما نیاز به همفکری دارم لطف میکنین راهنمایی کنید
من بعد از سزارین و با وجود شیردهی( شیر خشک هم میدم کمکی) بعد ۹ ماه پریود شدم ولی شدت و مدتش با قبل بارداری متفاوت بود و با امروز ۱۴ روزه که پریودم و قطع نمیشه ، دیروز رفتم دکتر برام دروسبلا تجویز کرد و گفت که یک ماه استفاده کنم و تو این فاصله یا شیرخشک یا شیر خودمو دیگه ندم ، انگار تغذیه با دو مدل شیر روی مدت پریودی تاثیر میزاره بنظرتون چیکار کنم؟
آیا اصلا قرص بخورم؟ چون یک ماه بخورم دیگه نخورم فایده نداره که
یا قرص بخورم ببینم قطع میشه و همچنان شیر و شیر خشک ادامه بدم ؟
یا اینکه دیگه شیر خودمو ندم ؟
چون تایم دندون درآوردنش هست درست غذا نمیخوره و اگه بخوام شیرخشک بدم باید تغییرش بدم با نان ۲ ( الان ترویتال ۱ میخوره و علت اینکه ۱ میدم اینه که چون کمکی بود و ۲ هم پیدا نکردم دکترش گفت میشه ۱ بخوره) و میترسم نان نخوره اونوقت اگه شیر خودمم ندم چیکار کنم
خیلی پیچیده شده همه چی
بنظرتون چیکار کنم؟