رها جان
لاکتاول و پودر لیدی میل بگیر بخور
پودر لیدی میل باشیر سرد مخلوط کن بخور
تا میتونی آب بخور هیچی مثل آب تو تولید شیر نقش نداره
لبنیات بخور میوه های آبدار مثل هندوانه خیار طالبی اینا شیر زیاد میکنه
نیمرو تو روغن حیوونی ام شیر سنگین و چرب میکنه
اینارو همش خودم امتحان کردم
چون من شاغلم شیر میدوشم زیاد
شبا ام از ۱۰ شب تا خود صبح پسرم سینه میخوره
اینارو همه رو خودم انجام میدم
و اینکه بچت دختر، هفته ای ۴ بار
هربار ۱ لیوان عرق رازیانه و آب به مقدار مساوی، بخور
رازیانه ام شیر خیلی زیاد میکنه گلم
عصاره گوشت ماهیچه
حبوبات
آب میوه
گالاکتومید
لبنیات
اینارو شنیدم خوبه .
ولی در کل مک زدن بچه هم خیلی تاثیر داره .
من خودم از اول شیر انچنانی نداشتم ۴ ماهگی ام خشک شد مجبور شدم شیر خشک بدم
عزیزم خودت تقویت کن انشاالله زیاد بشه شیرت .
ای جونم جوجه رو چه عکس قشنگی😍
عزیییییزم هم دردیم😥 با این تفاوت ک دختر من شیر خشک اصلا نمیخوره و قبول نمیکنه. فقط غذا میخوره،اطرافیان میگن مهم نیست ولش کن غذا ک میخوره ولی بنظرم شیر تا یکسالگی خیلی مهمه. منم خیلی پرشیر بودم تا این ک یه روز نورا بیقرار بود جاریم گفت سینه ات رو فشار بده ببینم شیرت خوبه یانه، من خنگ هم فواره ای اومدن سینه ام رو نشونش دادم . دیگه همون شد که من سینه هام شل و ول شد و نورا خوب سینه نگرفت. آخه خودش شیر نداشت شیر خشک میده ب بچش. مردم چشم هیچی ندارن خواهر. صدقه بده. اگر میخوای شیر خودت رو بدی خودت رو تقویت کن و شیر کمکیش رو کم کن
رها جان منم دقیقا سر آهو شیرم فوراره میکرد لباسام خیس میشد بعد یهو کم شد خیلی اینو میگفتم شماهم شاید چشم خوردی میگن برا شیر خیلی تاثیر داره گفتنش
آبگوشت و کله پاچه و سیراب شیردون بخور ببین چجوری پر میشه
فقط تنها نظری ک دارم شیر خشکشو قطع نکن
چون اونجوری ن خودت شیر کافی داری ن کمکی داره ک بتونه سیر بشه
الان دخترمن ابنجوری شده همون ماه های اول کمکی رو حذف کردم و شیر سینه میخورد شیرمم شاید کلا ۴۰ میل بشه در روز
بچم هنوز ۷ کیلویه
منم همین شدم از ۸ ماهگی دیگه شیرخشک دادم
شاید چشم نظر جدی میگم ها
منم شیرم کم شده بیچاره بچم کلا سینم حکم پستونکو دیگه براش داره من عدسی میخورم یکم شیرم میاد ولی آخه نمیشه که هرروز عدسی خورد ب شوهرم میگم لاکتاول میگه اولای شیردهی نیست که ولش کن منم موندم چیکارکنم
من سینه چپم همینطوری شده 🥲
چند روزه با شیردوش میپوشم یکممم بهتر شده ولی خب خیلی درد میگیره
کلا با یه سینه پسرم داره سیر میشه ،
از یه طرفم دندونای نیشش داره درمیاد غذا هم نمیخوره همش شیر شیر😩
بدوش سینه تو هی
شاید بچت کم میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.