سلام خانوما
قرص متروماکس 500 کسی مصرف کردع؟؟

۳ پاسخ

برا من یه آنتی بیوتیک ۵۰۰ داد برای عفونت ادراری حالا اسمش دقیق یادم نیست سفالکسین یا آزیترومایسین ۵۰۰ بود اگه اشتباه نکنم ۶ ساعت یه بار بهم گفت استفاده کن. عفونتم خییلی شدید بود سر سه روز خوب شدم

منم داشتم دکتر ۵ تا داده بود روزی یدونه.

براچی هست اصلا

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته نوزدهم بارداری