۴ پاسخ

منم رفتم گفتم پوبش زیاده کم کنید گفت نمیشه فقد باید بیمه تکمیلی داشته باشی یکاریش میکنن ولی چجوریه میشه توصیح بدین

معمولا نصفشو بیمه همون لحظه انلاین پرداخت میکنه
یا همه شو خودتون کامل میدین بعد فاکتور میبرید تا یکی دوماه بعدش بیمه نصفشو بهتون میده

اگه بیمارستان قرارداد داشته باشه همونجا کم میکنن اگه نه هم که می‌بری هرچقدر تعلق بگیره میدن بهت

قرارداد داره همون لحظه انلاین کسر میکنن

سوال های مرتبط

مامان ماه 🌜☀️ مامان ماه 🌜☀️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان لیموعسلی😍🍋🩷 مامان لیموعسلی😍🍋🩷 هفته سی‌ویکم بارداری