۶ پاسخ

تا وقتی دکترش بگه دیگه
برای دختر من ۶ ماهگی قطع کرد

دارو رفلاکس نباید یهو قطع شه

من هر ۱۱ساعت میدادم

من که داروهاش همش نمیدم. هروقت میبینم حالش خوب نیست میدم

برای چی هس .از کی باید داد

سوال منم هست من ک تموم شد دیگه نخریدم

سوال های مرتبط

مامان دوقلو مامان دوقلو ۱۰ ماهگی
مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی
مامان مانا مامان مانا ۵ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۱۵ ماهگی