سلام مامانا شما ب نی نی هاتون چند درجه شیر خشک میدین؟

۴ پاسخ

سلام من همیشه ۳۰ تا بهش میدم

عزیزم شما اسم دخترتو پناه گذاشتی ثبت احوال چیزی نگفت شناسنامه داد؟

۳۰تا میشه همون ی درجه درسته

سلام من بیشتر وقتا ۶۰ تا میدم میخوره گاهیم ۳۰ تا میخوره شما الان باید ۳۰ تا بدی بخوره

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۴ ماهگی