۱ پاسخ

اره من ی دوره دادم اهن هم جدا .زینک و ویتامینه فقط.البته بافاصله میدادم

سوال های مرتبط

مامان دلارا💙🦋 مامان دلارا💙🦋 ۱۰ ماهگی
مامان کیان 🩵✨ مامان کیان 🩵✨ ۲ سالگی
مامان زی‌زی‌گولو مامان زی‌زی‌گولو ۱۶ ماهگی