منم از شش ماهگی همینو میدم
چند گرفتیعزیزم
قیمت این چند شده؟
منم دخترم ۱۱ ماهشه روزی یه قطره چکان از این میدم طبق نوشته روی جعبه،ولی نمیدونم تاثیرش چجوریه،هنگم بخدا
دخترمم خیلی دوستش داره لذت میبره از خوردنش
دکترپسرم لیپوزوفرابی داد
حتی بهش گفتم نصفه اس گفتم بنداز دور واینوبده☹️☹️
کم خونی وفقر اهن داره پسرم
منم از۶ماهگی همین قطره رو میدم
من ایروفیکس میدم
نسبت به قطره های دیگه جذب بیشتر و بالایی داره
و تنها قطره اهنیه که با وجود لبنیات هم جذب میشه
طعم خوبی هم داره معمولا بچه ها دوسش دارن
دندون هم سیاه نمیکنه
عالیه من از دوماهگی گیسو دارم ازین میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.