۳ پاسخ

من قند ناشتام اوکی بود ولی قند یساعت بعد اون شربته بالا رف دیگ بیس روز بم رژیم داده بعد بیس روز تکرار کنم البت اینبار بدون اون نوشیدنیع

مشخص نیست
استرس نداشته باش چیزی نیست
من یه ذره دارم ، قرص داد فقط

اونایی که تو ارثشون هس بیشتر

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان دیارا💗 مامان دیارا💗 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوروش مامان کوروش ۱۰ ماهگی
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود 💓💓💓💓 مامان نخود 💓💓💓💓 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا 👼🏼🧸 مامان هدیه خدا 👼🏼🧸 ۲ ماهگی