تو بارداری ارضا شدید؟
برا جنین خطری داره؟

۷ پاسخ

ماهی یکبار اره

من اول میشدم بعد دکتر گفت دیگه نشو.
خلاصه ک ۳ ماهه پاک پاکم

خیلی خوب نیست...شدم ولی خب مخصوصا الان که سرکلاژ و پساری گذاشتم دیگه سمتش نمی رم

من میشم، تا حالا مشکل خاصی برای جنین پیش نیومده، اگه طول سرویکست کم نیست خطری برای جنین نداره

اینارو باید از دکترت بپرسی عزیزم چون شرایط هرکس باهم فرق می‌کنه

بافاصله باشه هیچ اشکالی نداره ولی طبق حرف دکترهرچی کمتربهتر😁

اره اما کم کلا میگن انقباضات رحمی و تحریک سینه خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهورا مامان ماهورا ۸ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۰ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌وچهارم بارداری