خانوما خوردن عسل تو بارداری خطری داره ؟

۸ پاسخ

ن منم میخورم

دکتر من گفت تا آخر بارداری اصلا نخورم دور از جون خطر سقط داره
ولی اینجا خیلیا رو میبینم که میگن بخور نمی‌دونم والله من پیش دوتا دکتر متخصص رفتم هردو گفتن نخورم

نه خیلی کم میخورم با خامه قاطی میکنم تو صبحونه
آخه هیچی نمیتونم تو صبحونه بخورم به زور همین یکم میخورم

ن عزیزم مشکل نداره فقط روزی یکی دوتا قاشق بیشتر نخور تهش

والا من هرروز یه لیوان شربت عسل میخورم

فک کنم ضرر داره

کم بخورخطری نداره

نه ‌

سوال های مرتبط

مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نیهاد مامان نیهاد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آوش وآرتا مامان آوش وآرتا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماسِتا💙 مامان ماسِتا💙 ۸ ماهگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ❤️ فندق ❤️ مامان ❤️ فندق ❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 مامان 𝐀𝐫𝐢𝐧🩵👶🏻 هفته سی‌ودوم بارداری