خانما آزمایش قند چند هفته رفتید

۱۱ پاسخ

هفته ۲۶

۲۴رفتم

دکترم بمن گفت ۲۶هفته

اره عجله نکن زود الان بری

۲۵ هفته و ۴ روز

هفته۲۴تا۲۸باید بری
من ۲۷هفته رفتم

٢٤ هفته برو زمانش مناسبه خيلي

خواهش می کنم ❤🙏

24تا28دیگ

۲۴ تا ۲۷ هفته باید بری

من ورم یه طرفه داشتم ۲۲هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان خامه عسلی✨ مامان خامه عسلی✨ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان نی نی دوم مامان نی نی دوم ۲ ماهگی
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی