چند هفته واسه ازمايش قند رفتيد؟

۱۸ پاسخ

۲۵هفته و ۲روز

پری روز رفتم

۲۴ باید برم

من سه شنبه میشم ۲۶ هفته و ۳روز باید برم
سونو هم دارم

امروز😁

26 هفته

۲۷هفته

۲۴هفته

۱۶ هفته و ۲۴ هفته رفتم خداروشکر قند ندارم

۲۴ هفته و ۲ روز
دکتر گفت بین هفته ۲۴ تا ۲۸ برو
من همین دو روز بعد ۲۴ رفتم که از فکرش در بیارم راحت بشم🤕🤕

۲۸ هفته

۲۵ هفته

۲۶ هفته

واسه من 24 هفته نوشته

من ۲۸رفتم

من امروز رفتم

شنبه انجام میدم

۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی
مامان خامه عسلی✨ مامان خامه عسلی✨ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری