۶ پاسخ

هرچی ساده تر قشنگتر من دیشب گذاشتم تو تاپیکام

من باگز درست کردم

با برگ انگور و خود انگور

با توپ های کوچیک یا با شکلات یا با عروسکاش

من دوماهگی با آفتاب گردان درست کردم امروز سه ماهگیشه نمی دونم با چی درست درست

کیک دوماهگی به نظر من کافیه شیک ترم هست

سوال های مرتبط

مامان گندم مامان گندم ۵ ماهگی
مامان نیلای قشنگم❤️😍 مامان نیلای قشنگم❤️😍 ۷ ماهگی