۳ پاسخ

خانوما من الان ۳۲هفته ام یکبار کلا رفتم محب یاس پرونده تشکیل دادم برام دور میتونم یهو ماه اخر برم وقت زایمان بهم بدن؟ و اینکه من ۱۰ سال پیش سزارین شدم سزارین اجباری میکنن الان تو این بیمارستان؟

آره من داشتم سر پسر اولم

محل یاس دولتیه؟

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 😍 مامان گل پسرام 😍 هفته سی‌وچهارم بارداری