۶ پاسخ

بنظرم بیخیال بشید ی مدت....اصرار و تلاش زیاد هم نکنید...بیخیالش باشید خودش میاد.ی مدت از فکر بچه دربیاید.خدا میزاره تو کاسه اتون بچه رو😅

صبر کن شاید پریود نشدی

انشاالله ماه دیگت با بیبی چک مثبت بیای

بدون دلیل پزشکی یکسال و نیم اقدامی و نمیشه؟

🥲💔انشالله چند روز دیگه مثبت بشه

گلم شما عکس رنگی رفتی؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی آینده🐣 مامان نی نی آینده🐣 قصد بارداری
منم مادر میشم منم مادر میشم قصد بارداری
مامان فندوق مامان فندوق قصد بارداری