چرا خیلی از نی نی ها دختر ؟

۲۱ پاسخ

خدا ب منم بده دختر بده چ فرقی میکنه مهم اینه ک سالم باش

چون خدامیخاد زمین بدون فرشته نمونه😊

چون خیلی دوست داشتنی هست

سال ،ساله دختره😀

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@

ما هرچی اینجا میبینیم پسرن که😄

مال منم احتمال دختر دادن خداروشکر😍🩷

اتفاقا پسر زیاده

خدا انشالله ب منم دختر بده

خدا الهی ب منم یک دختر بده
مهم سلامتی بچس ولی دختر داشتن خبلی شیرینه

دور ما همه پسر شدن همه دبنال دخترن

بخاطر نوع تغذیه س ولی چ فرقی میکنه

خدا گریه کن نصیبشون کرده 🎀☺️

من دختر دارم دوست دارم این پسر باشه

فامیلا باردار ما ۹تا دختر
۲تا پسر

کو اینجا خیلیا بچشون پسره

دورو برای ما همه پسر شدن

بخاطر فشار مالی, جانی 😀

نه بابا دور برما همش پسر دریغ از ی دختر

بدن ها قوی نیست 😁

کاش مال منم دختربود میموند

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مغز پسته مامان مغز پسته هفته هجدهم بارداری
مامان نیلگون مامان نیلگون هفته نوزدهم بارداری
مامان هایلین مامان هایلین تولد
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ویکم بارداری