۴ پاسخ

موهای همه بچه ها می ریزه ۶ماهگی به بعد در میاد

من ک موها بچم نریخت اصن

برای دختر من داره درمیاد

شامپو فولیکا بگیر که رشد موهاش زیاد شه

سوال های مرتبط

مامان 💙HAKAN💙 مامان 💙HAKAN💙 ۱۷ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان ملورین مامان ملورین ۱۴ ماهگی