۵ پاسخ

فرنی درست کن خودت با مغزیجات
چرا سرلاک؟؟

من به هیچکدوم بچه‌هام سرلاک ندادم میوه و کیک خونگی حلوا و فرنی درست میکنم

سرلاک گندم و خرما. فعلا سرلاک که توش موز داره زیریک سال نخورن بهتره.

من سرلاک نمیدم .میان وعده میوه میدم بهش

من گندم وسیب گندم‌موزگندم وعسل میدم

سوال های مرتبط

مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان هامین مامان هامین ۱ سالگی
مامان آیکان 💙👼🏻 مامان آیکان 💙👼🏻 ۱۲ ماهگی